Veelgestelde vragen

Hoe werkt het Spaarsysteem?

Bij elk product dat u aankoopt bij ons ontvangt u x-aantal spaarpunten. 1000 spaarpunten geven recht op een kortingsbon van 5€. Deze kortingsbonnen worden automatisch gegenereerd door het systeem.

Hoeveel punten je krijgt bij een product hangt helemaal af van de kortingen die wij krijgen bij onze leveranciers. Krijgen wij grote kortingen dan worden deze doorgerekend naar jullie in de vorm van meer punten. Krijgen wij een lage korting dan zullen er helaas ook minder punten aan het product gekoppeld worden. Het aantal punten kan dus variëren omdat we soms meer of minder korting krijgen bij een leverancier.

Uw account kan zowel in de winkel als op de webshop gebruikt worden. Dus u spaart op 2 plaatsen punten, en u kan ze op 2 plaatsen ook gebruiken.

 

Ik heb een klantenkaart in de winkel, maar ik zie op mijn online account die punten niet?

Als u voor uw online account hetzelfde emailadres gebruikt heeft dan hetgeen u opgegeven heeft in de winkel dan moet dit normaal allemaal in orde zijn. Heeft u een ander email adres gebruikt, dan zijn dit 2 verschillende accounts, mail ons dan op info@g-a-s.be dan kunnen wij deze 2 accounts samenvoegen naar 1 account.

 

Hoe lang blijven mijn punten geldig?

De punten en kortingsbonnen blijven 2 jaar geldig bij ons. U kan kortingsbonnen dus opsparen tot u meer heeft, maar zie wel dat u ze opgebruikt heeft voor de 2 jaar voorbij zijn. 

Dit geldt ook voor de tegoedbonnen die wij kunnen maken wanneer u producten retourneert, alsook voor de cadeaubonnen.

 

Informatie over producten.

Wij zijn momenteel druk bezig met alle informatie op de website te plaatsen.

Indien je graag informatie had over een bepaald product dat op de website staat mag je ons steeds contacteren. 
Opgelet: wij krijgen veel informatie door van onze leveranciers. Indien hierdoor er toch een fout ontstaat is Geelse Aquarium Specialist niet verantwoordelijk.

 

Grote hoeveelheid?

Wil je graag een grote bestelling plaatsen van een specifiek product?
Gelieve ons dan een mailtje te sturen voor meer informatie. Zo hebben wij bepaalde producten bijvoorbeeld maar beperkt in stock.

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wanneer al de bestelde producten op voorraad zijn dan zal dit niet langer duren dan enkele dagen vanaf dat we jouw betaling ontvangen hebben. 
Indien niet alles op voorraad is, wachten wij met het verzenden tot de bestelling vervolledigd kan worden. (Dit zal ook via een e-mail aangegeven worden) 

U kan de voorraad bij ons per product bekijken. De levertermijnen indien het niet voorradig is zijn indicatief en hangen volledig af van de voorraad en levertermijn van onze leveranciers. Uiteraard houden wij u hier zo goed mogelijk van op de hoogte als u een bestelling doet van goederen die niet in voorraad zijn.

 

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling vertrokken is? 

Wanneer je bestelling verzonden wordt ontvang je hierover een mailtje!

 

Afhaling

Je kan ook kiezen om je producten zelf af te halen in onze winkels. Je wordt verwittigd van zodra de producten aan de kant liggen voor jou.

 

Wat doe ik wanneer ik een fout in mijn levering vind? 

Neem zo snel mogelijk contact op via info@g-a-s.be 
We zullen zo snel mogelijk terug contact met je opnemen om een oplossing te voorzien. 

 

De houdbaarheidsdatum is overschreden?

Indien het om een Amerikaans Import product gaat moet je rekening houden met een andere schrijfwijze van de data.
In Europa schrijft men de datums als dag/maand/jaar, in Amerika echter maand/dag/jaar.
Vb: Een Amerikaans product met de datum 06/01/xx vervalt dus op 1 juni in plaats van op 6 januari.
Als deze toch overschreden zou zijn mag je uiteraard steeds met ons contact opnemen en zoeken we een oplossing.

 

Bug op de website!

Wij zijn nog druk bezig met onze nieuwe website te optimaliseren en gebruiksvriendelijk te maken.
Kom je toch een bug of iets anders tegen mag je dit steeds laten weten!

 

Nog vragen? 

Aarzel dan niet om ons te contacteren 
Wij staan steeds tot je beschikking!